loading...
بکسل، لوازم یدکی خودرو
هستی راد بازدید : 49 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

شش نکته برای زنده ماندن از استرس پارکینگ شهری

اگر تا به حال در یک شهر یا شهر بزرگ رانندگی کرده اید ، می دانید که پارکینگ چقدر ناامید کننده است.

 

پارکینگ شهری

اگر تا به حال در یک شهر یا شهر بزرگ رانندگی کرده اید ، می دانید که پارکینگ چقدر ناامید کننده است.

این که آیا این مکان های محدود و گران قیمت پارکینگ است ، یا رانندگان بی نظیر زندگی را دشوار می کنند ، پارکینگ در مناطق ساخته شده غالباً ممکن است غیر ضروری استرس زا باشد.

ما این کشور را مورد بررسی قرار دادیم تا شایع ترین شکایاتی را که مردم هنگام پارک کردن در یک شهر دارند و راهنمایی از نکات ساده را برای کمک به راحت تر کردن آن در اختیار شما قرار داده ایم ، بررسی کنیم.

بیشترین استفاده را از پارک و سوار کنید

در حالی که رانندگی به مرکز شهر ممکن است راحت تر به نظر برسد ، زمان ، انرژی و هزینه ای که برای یافتن یک پارکینگ صرف کرده اید بدان معنی است که همیشه ارزشمند نیست.

انتخاب یک پارک و پیاده روی در پارکینگ در مرکز شهر معمولاً بسیار ساده تر است ، و به معنای جایگزین قابل توجهی ارزان تر نیست.

نیمی (50٪) از رانندگان انگلستان هزینه های گران قیمت را آزار دهنده ترین جنبه پارکینگ شهری نامیدند و انتخاب یک پارک و مسافرت در واقع می تواند به کاهش هزینه کمک کند.

تحقیقات خود را انجام دهید

تحقیق در مورد گزینه های مختلف می تواند در زمان صرفه جویی کند ، و می تواند تفاوت بین سریع پیدا کردن یک فضا یا رانندگی در بی هدف در جستجوی یک نقطه باشد.

این ایده خوبی است که از قبل برنامه ریزی کنید و از حداقل سه گزینه مختلف برای پارکینگ در منطقه آگاه باشیداین امر به حداقل رساندن زمان رانندگی در جستجوی فضا و همچنین به حداقل رساندن استرس کمک می کند.

از محبوب ترین مناطق خودداری کنید

هنگام رانندگی به مرکز شهر ، شاید ارزش جلوگیری از پارکینگ در مناطق معروف را داشته باشد.

بیش از یک سوم (34٪) از رانندگان گفتند که از اینکه چند پارکینگ در آن وجود دارد ناامید شده اند ، و 33٪ گفتند که پارکینگ خیابان نامناسب در منطقه آنها وجود دارد تا بتواند تعداد خودروها را تأمین کند.

انتخاب پارک کردن در مناطق کم محبوب شهر می تواند به افزایش احتمال پیدا کردن یک نقطه دور از جمعیت کمک کندممکن است ارزان تر هم باشد!

در کمکهای فناوری سرمایه گذاری کنید

قطعات مختلفی از فناوری طراحی شده است که به حداقل می رسد استرس پارکینگ در یک مرکز شهر.

بیش از 50٪ از افراد در هنگام پارک کردن در یک شهر ، فضاهای تنگ را به عنوان یکی از بزرگترین حیوانات اهلی خود معرفی کرده اند و وسایلی مانند دوربین های معکوس و سنسورهای پارکینگ می توانند پارکینگ در پارکینگهای تنگ شهری را کمی آسان تر کنند.

سواحل دریایی همچنین می تواند سودمند باشددر حالی که فضاهای موجود در پارکینگ های بزرگتر و پر طرفدار تر به سرعت در نظر گرفته می شود ، پارکینگ های کوچکتر و کمتر قابل مشاهده برای پر کردن آن ممکن است طولانی تر باشدناوبری نشسته یا Google Maps می تواند به شما کمک کند تا از محبوب ترین مناطق جلوگیری کنید و فضایی را در مسیر ضرب و شتم پیدا کنید

برنامه ای برای آن وجود دارد

برنامه های مختلفی در تلفن های هوشمند موجود است که همگی برای کمک به پارک کردن افراد طراحی شده اند.

برنامه هایی مانند AppyParking یا Parkopedia طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد ، نه تنها گزینه های مختلف پارکینگ در یک منطقه را نشان می دهد ، بلکه امکان در اختیار قرار دادن خلیج زنده ، مکان نقاط شارژ برقی و در برخی موارد ، حتی می توانید هزینه پارکینگ را نیز در این مکان نشان دهید. برنامه

به محیط اطراف خود توجه کنید

سرانجام ، این مهم است که هنگام پارک کردن در یک شهر از محیط اطراف خود آگاه باشید.

از علائم راهنمایی و علائم راهنمایی و رانندگی در مورد محدودیت های پارکینگ مراقبت کنیدبه راحتی می توان یک اعلامیه را توضیح داد که حداکثر اقامت در یک پارکینگ یا محدودیت های مربوط به نوع خودرو را توضیح می دهدبه همین میزان ، توجه داشته باشید که ورودی های دسترسی به مشاغل یا اماکن خصوصی را مسدود نمی کنید.

به نظر می رسد واضح است ، اما اغلب می تواند راحت تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید پارک کردن در منطقه ای که قرار نیست در آن پارک کنید ، باشد و این می تواند تفاوت بین پرداخت صدها هزینه جریمه پارکینگ باشد یا خیر!

بنابراین ، در حالی که رانندگی در یک منطقه ساخته شده هرگز بزرگترین تجربه نخواهد بود ، پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا برخی از فشارهای رانندگی در یک شهر برطرف شود و به شما در بیرون آمدن از ناامنی کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 3,768